„Holokamu”, „kamukauszt” – Szabad a holokauszt-tagadás az Indexen
regi.sofar.hu, 2007. július 19. 21:37
Hyde Park, Fókuszban, Sófár tallózó, JNA - Jewish News Agency Add comments
Az Index videómegosztó portálján több, mint egy hónapja szabadon elérhető egy 30 részes holokauszt-tagadó propagandafilm, amit a Youtube-on már rég letiltottak. Gondoltam, szóváteszem, hátha mást is zavar…
Érdemes elolvasni a filmet feltöltő „givemetheworld” nick bőséges kommentárjait is…
indavideó – online videótárhely ingyen
Az inda online videómegosztó, videó tárhely szolgáltatása – Webvideók, index videók, online filmek – Videóidat ingyen feltöltheted, tárolhatod, így megoszthatod azokat másokkal online.
UPDATE 2007. augusztus 2: az Indavideóról eltávolították a filmet, köszönjük a szerkesztőknek!
július 20th, 2007 at 09:33
masada
Feltennék néhány kérdést, előre is köszönöm, ha valaki válaszol
1. Magyarországon nincs törvény a Shoa tagadás ellen?
2. Az Index jelentős magyar portálnak számít?
3. Magyarország már ott tart megint, hogy az antiszemita tartalom emeli
egy könyv,újság,netes portál olvasottságát?
július 20th, 2007 at 11:09
Válasz masada-nak
1. Nincs.
2. Igen.
3. Igen.
rosalie
július 20th, 2007 at 12:42
masada
Köszönöm rosali. Ez esetben nincs min csodálkozni. Az Index szerkesztője, függetlenül saját véleményétől, fent fogja hagyni azt a szemetet. Fütyül rá,hogy ezzel hány most nyiladozó értelmet fertöz meg.
július 22nd, 2007 at 08:50
itt írogatunk, ahelyett , hogy tennénk is valamit ellene.
július 22nd, 2007 at 09:06
mindenki aki ezt olvassa, írjon egy tiltakozó levelet az [email protected] címre
július 22nd, 2007 at 16:48
masada
Cselekedni akarsz spinner?
Angliában már szinte nemzeti sport, hogy különböző szervezetek (akadémikusok, ujságirók, szakszervezetek,stb) bojkottot hirdetnek
Israel ellen. Mert ugye hogy jönnek a zsidók ahhoz, hogy több évszázadig
némán türték a megaláztatásokat, progromokat és végül a holocaustot, most meg védekezni, visszacsapni merészelnek?!! Felháborító nem?!!!
Hirdessetek bojkottot az Index site ellen! Zsidók és jóérzésű nem zsidók! Tegyétek közzé a legnagyobb újságokban, site-okon, és tartsátok is be!! Ezek a site-ok abból élnek, hányan látogatják!
Tegyétek az Index-et a nácik,hungaristák,antiszemiták portáljává!
Meglátjuk, hogy élnek meg!
Ha van ország a világon, ahol pontosan tudják, hogy a holocaust borzalmai megtörténtek, hát Magyarország az!
Ne engedjétek, hogy a 30-as évek ideológiai elölészítő munkája újra kezdödjön, már egy sokkal hatékonyabb, veszélyesebb eszközzel, az Internettel!!
július 22nd, 2007 at 17:16
Na, azért vegyünk vissza egy cseppet a hangerőből!!!! Tutti, hogy leveszik hamarosan, elég ezt szépen kérni…
július 23rd, 2007 at 10:17
írtam levelet pár helyre,közte az INDEX-nek is, de ők valószínű, hogy még nem olvasták, mert még mindig fenn van az ominózus videó A szadesz már válaszolt:forduljak bizalommal az INDEX-hez.
A szépen kéréssel pedig már tele van a padlás! Húzzuk meg magunkat szépen, örüljünk, hogy itt lehetünk. Tudjuk, hogy ez a mentalitás hová vezetett! Hogy maradhatott egy percig is a szájton? Gondolom van moderátor, akinek ezt már régen nem kívánatosnak kellett volna nyilvánítani, magyarul letiltani.
július 23rd, 2007 at 12:48
masada
Igaza van Sofárnak. Csak szépen udvariasan kérni :). Hisz ez mindig segít. Ezt bizonyítja a történelmünk nem? Segített a rómaiak ellen, segített a középkorban, segített a progromok alatt, és segített 1944-ben! Elnézést, hogy itt hangoskodtam. Sofár fülét megzavarta, az említett site illetékese azért még nem hallotta meg 🙂
Úgyhogy szép halkan susogom, kedves illetékes, tán nem kéne ilyen mocskot tartani nagyszerü portáljukon, alig több mint 60 évvel azután, hogy honfitársaik százezreit zsufolták marhavagonokba.
Pszt 🙂
július 24th, 2007 at 15:28
Az index még mindig nem válaszolt
július 25th, 2007 at 08:06
Vaddi
re Masada
Tökéletesen egyetértek szavaiddal.
re spinner
Kérlek tedd közzé, ha válaszol az Index. No erre kíváncsi vagyok…
ad 1. Mo-n nem csak a Shoa tagadás ellen nincs törvény, gyűlölet-törvény sincs. Ebből eredően kvázi szabadkezet biztosítanak az ország döntéshozói a mérhetetlen passzivitásukkal, jogalkotói impotenciájukkal a Holocaust-tagadás és a nyilt antiszemita mocskolódás minden válfajához, ami számomra több, mint félelmetes. 🙁
Az AB több ízben tárgyalta konkrét ügyek kapcsán az antiszemita megnyilatkozás (szitokszó) esetleges büntethetőségét, azonban érdemi változás sajnos a mai napig nem történt. Az AB konkrét ügyben hozott határozata szerint jogellenesnek a cselekedet csak akkor minősül, ha az ellenséges indulat gerjesztése, a gyűlöletkeltés, és az uszítás tényállás egyidejűleg valósul meg.
A fentiekből következik, h ma 2007-ben Mo-n bárki rasszista-antiszemita kijelentéseket tehet, szabadon zsidózhat, mocskolódhat, Holocaustot tagadhat minden jogkövetkezmény nélkül! 🙁
ad 2. Közismert tény, h egyes felmérések szerint ugrásszerúen megnőtt a zsidóellenes előitéleteket vallók számaránya Mo-n. Ha ismereteim helytállók, 2005-höz viszonyítva csaknem megduplázódott az antiszemita nézeteket nyiltan vállalók száma. És ez csak a jéghegy csúcsa, hisz akkor még nem beszéltünk az ugyancsak létező látens antiszemitizmusról…
Az Indexen megjelenő fertő amellett h elfogadhatatlan, rendkívül veszélyes. Szerény véleményem szerint minden eszközzel, a leghatározottabban fel kell lépni az ilyetén megnyilatkozások ellen!
Látni kell: mivel törvény nem véd bennünket, ugyanakkor a zsidóellenesség egyre növekvő mívolta tény, így totális a kiszolgáltatottságunk! Egy ilyen helyzetben nem marad más hátra mint a leghatározottabb tiltakozás! Nem ártana belátni, h a világon senki és semmi nem véd meg bennünket! Csak önmagunkra számíthatunk!
Lenne egy szerény kérdésem: Ilyenkor hol a MAZSIHISZ?
Lehet, h nagyon naiv vagyok, de várnék valamiféle reflexiót tőlük…
Amennyiben esetleg a MAZSIHISZ részéről tiltakozó levelet olvastok, kérlek benneteket értesítsetek, mert az sem kizárt, h esetleg elkerülte a figyelmemem…:) Köszönöm.
július 25th, 2007 at 14:34
Kedves Mindenki!
Én vettem a fáradtságot és megnéztem a szóban forgó „holokauszttagadó” 30 részes filmet és megnéztem givemetheworld kommentjeiben szereplő dokumentumfilmet is. Ezek a filmek valóban érdekes kérdéseket fejtegetnek. Jó volna ha nem betíltani szeretnénk ezeket a dokumentumfilmeket hanem megpróbálnánk megválaszolni a kérdéseket. Szerintem ha mi az új generációs zsidóság megpróbálnánk kitörni őseink hazugságspiráljából jelentősen csökkenhetne a magyarországi antiszemitizmus. A holokausztban kételekdőkkel kapcsolatban pedig még annyit, hogy nem üldözni kéne őket, hanem megpróbálni szervezni egy nyilvános érdemi vitát, hogy kiderüljön végre, hogy ki hazudik. Ha másban (remélem) nem is abban biztosan igaza van givemetheworld-nek, hogy az nem lehet történelmi igazság ami nem bír el egy nyilvános vitát és a törvények erejének támogatására/védelmére szorul.
július 25th, 2007 at 14:54
még mindig nem válaszoltak, pedig már az INDA csapatnak is írtam.
larrynak: teóriákról lehet vitatkozni, a tények magukért beszélnek. A megnyilatkozásod alapján zsidóságod elég érdekes.
július 25th, 2007 at 15:34
Kedves givemetheworld/LarrySilverstein, mi nem betiltani szeretnénk, csak annyit, ha józan belátásból levennék az általad feltöltött filmet. Ahogyan ez minden kultúrhelyen szokás, lásd pl. Youtube…
Az érveid, szóhasználatod amúgy unalomig ismert, átlátszó holokauszttagadó lózung, be kéne újitanod valamit, mert igy hiába krétázod a hangszáladat meg a lábadat, mi itten okos gidák vagyunk 🙂
július 25th, 2007 at 16:54
kedves larrysilverstein, irtó abszurd volna nyilvános vitát indítani arról, hova tűntek nagyszüleink ..
július 25th, 2007 at 17:22
Az Indavideón márpedig vannak valamiféle Felhasználási feltételek, amit meg lehet sérteni, az alábbi videót pl. ezér törölték:
http://www.indavideo.hu/video/Pedofil_Kommando_vol01
július 25th, 2007 at 18:53
masada
Cseppet sem kedves larrysilverstein!
Véleményekről lehet vitázni, tényekről nem!
-1. zsidó törvények voltak!
-2. N. C. volt!
-3. sárga csillaggal való megbélyegzés volt!
-4. A vidéki zsidóságot (kb 600 ezer embert) korra,nemre, egészségi állapotra való tekintet nélkül a magyar csendőrség, Eichman irányításával
marhavagonokba préselve, koncentrációs táborokba szállította!!!!
-5. Churchill levél volt, ennek köszönhető, hogy a pesti zsidókat nem vitték el. Így maradhatott a nyilasoknak egy kis Dunába lödözés!!!
-6 Kevés embert találsz ezen a site-on, kinek az ösei közül nem pusztitottak el sokat!
-7 Eichman interjú, melyet egy holland fasisztának adott még Argentinában (vagyis még fogalma se lehetett arról, hogy a Mosad el fogja rabolni, és Israelben biróság elé fog állni) volt!
Nekem speciel az első 3 pont is elég lett volna, hogy utáljak minden nácit,hungaristát,antiszemitát!
Be kell ismernem, eddig azt sem tudtam mi az az Index, be kell ismernem, most se néztem meg. Hallottam már épp elég shoa tagadót!
Be kell ismernem, törvényekkel szerintem sem szüntethető meg az antiszemitizmus.
Ne álmodozzatok larrysilverstein, mégegyszer ez nem történhet meg!!!
Vagy velünk jöttök Ti is!!!!
Amugy meg זיין את זה !!!!!
július 26th, 2007 at 07:06
Az antiszemitizmust pusztán törvényekkel szerintem sem lehet megszüntetni. Fékezni viszont lehet, és kell(ene)! Szvsz az erre irányuló jogszabályi mátrix megteremtése egy demokratikusan működő jogállam kötelessége és felelőssége (kellene h legyen)…
július 26th, 2007 at 08:52
Ma beszéltem telefonon egy kedves hölggyel az INDEX-nél, aki nevét és email címét is megadta és megigérte, hogy észrevételeimet továbbítja jogászaiknak.Reménykedjünk.
július 31st, 2007 at 08:09
valóban haltak meg zsidók, de hogy 6 millió ?
II Vh. elötti népszámlálásokban (német megszállások megkezdése elött) alig számoltak 3 millió zsidót ! A kivándorlásokat nem számítva a háború után az szovjetek 1 millió (!!) zsidó főt a keleti részekről az Urál mögé „evakuált” (köztük nagy szüleimet) . Ergo felmerül a jogos kérdés, hogy lehet 6 millió ??
Eichman perén, ami nagy nyílvánoságnak „örvendett” sem merték az ügyészek a 6 milliós áldozatot említeni .
És akkor még nem is írtam a vöröskereszt 2.Vh jelentéseiről amely számos alkalommal járt az un. „haláltáborokban” és semmi kifogásolhatot nem talált, mint semleges (!!) fél.
/megjegy.: a zsidó nép szövetségese volt N.-Britanniának, mind emberben mind hadanyagban támogaták. Kérdem én most Izraelben mit csinálnak egy palesztinal ? szabadon kellhet , járhat Tel-Aviv utcáin? Kétlem /
Származásom „ha” számít félmagyar , fél zsidó . Inkább érzem magam zsidónak.
Ne értsetek félre, csupán az igazszágot akarom tudni !!!
július 31st, 2007 at 11:40
slim! érdekes, hogy most regisztráltad magad, maradj a hasonszőrüeknél, a világ kultúráltabb tájain ez nem téma nem téma..
július 31st, 2007 at 17:13
Vaddi
Meglehetősen felkavaró hozzászólással indítottál slim.
Tévedsz, amikor csak egyetlen félgondolattal is kétségbevonod a tényeket. Sajnos 6 millióra tehető a Holocaust áldozatainak száma. 🙁 Ez tény. 6 millió áldozatra emlékezünk kegyelettel, tesszük le az emlékezés köveit, gyújtjuk meg az emlékezés mécseseit, 6 millió áldozatért mondunk Káddist! 🙁
Tévedsz, amikor az Eichmann ügyet hozod kvázi ellenérvként a számadatok megcáfolása gyanánt. Tévedsz, amikor kétségbevonod a haláltáborokban történt kegyetlen, emberhez méltatlan bánásmódot, melynél a legbrutálisabb eszközöket és módszereket, a kinzások legdrasztikusabb válfajait sem mellőzték, és akkor még nem szóltam a legkegyetlenebb „orvosi” kisérletekről, h a tudatos népirtásról mint szégyenletes és elfogadhatatlan koncepcióról már ne is beszéljek! Ezek tények! Tévedsz, amikor bármely tényt kétségbevonsz a Holocausttal kapcsolatban!
Az Eichmann ügy röviden:
Épp az Eichmann ügy bírósági tárgyalásán hangzott el az a szóösszetétel, ami azelőtt soha: hatmilliószoros gyilkos! Eichmann Európában gyilkolt, Dél-Amerikában bújkált, és Izráelben ítélték halálra. Európa szégyenszemre mélyen hallgatott, Argentína annak ellenére nem tett lépéseket kiadatására h tisztában volt ottlétével, Izráel viszont példásan tette a dolgát, ennek eredményeként 1960 május 11-én egy kiválóan szervezett -előkészített és kivitelezett- akció keretében Argentínában elfogták, 1960 május 22-én Izráelbe átszállították. A kihallagtási sorozat 1960.május 29.-én kezdődött. A Vádat Gideon Hauser Izráel akkori főügyésze képviselte. Ítélet 1961.december 15-én született az ügyben, melyet Eichmann védője útján megfellebbezett, a bíróság a fellebbezést elutasította, majd Eichmann Izráel Állam akkori Elnőkéhez Jichak Ben Cvi-hez fordul kegyelemért. Kérelme teljességgel megalapozottan elutasításra került, majd 1962.május 31-én a jogerős ítéletet végrehajtották. Holttestét elhamvasztották, hamvait a tengerbe szórták, h ne legyen sírja sem!
Ezek tények!
Javasolt irodalom a sokadalomból kizárólag az Eichmann üggyel kapcsolatban: Kaul: Az Eichmann ügy, Stefan Niemayer: Eichmann milliók gyilkosa. Mindkét munka tényanyagokra, dokumentumokra építkezik. Eichmann 6 milliószoros gyilkos! Ez vitathatatlan, kétségbevonhatatlan, és megcáfolhatatlan tény!
Az emberiség történelmének legnagyobb szégyene a Holocaust! Mert megtörténhetett! A zsidóság legnagyobb fájdalma a Holocaust! Mert megtörtént! A Holocaustra emlékezni kötelességünk! A „Soha többé Shoá!” gondolatot az elkövetkező generációknak továbbadni szintén kötelességünk! A Holocausttal kapcsolatban bármely tényt kétségbevonni több, mint elfogadhatatlan hiba…!
No ezeket kellene talán számbavenni, mielőtt a tárgyban hozzászólást fogalmazol slim.
július 31st, 2007 at 17:45
Kedves Vaddi, azt írod, hogy: „A Holocausttal kapcsolatban bármely tényt kétségbevonni több, mint elfogadhatatlan hiba…!”
Ezzel az állításoddal ellentétben, meggyőződéssel vallom, hogy bármivel kapcsolatban, bármely tényállítást kétségbe lehet vonni, más kérdés, hogy legfeljebb őszinte vitaszándék esetén érdemes vele érdemben foglalkozni.
Ezért az itt (is) felbukkanó givemetheworld/LarrySilverstein/slim/milerik-féle álnaív provokációkra kár túl sok energiát pazarolni, ugyanis sajnos nem tudom számukra biztosítani a viszontválasz lehetőségét…
július 31st, 2007 at 20:42
masada
Egy palesztin ma szabadon kelhet, járkálhat Tel Aviv utcáin:). Egy palesztin ma lehet a tagja a Kneszetnek (israeli parlament). Van arab párt ma Israelben, és eme pártnak vannak képviselői a Kneszetben 🙂
Valóban becsült szám a 6 millió. Lehet csak 5.999.999 zsidót öltek meg.
Elöbb tán olvasd el Eichmann még Argentinában magnóra vett beszélgetését, elöbb tán olvasd el jeruzsálemi vallomásait, elöbb tán olvasd el Höss (auswitzi láger parancsnoka) szakszerű leirását, hogy lehetett technikailag megoldani, aztán számolgasd hideg fejjel, na most hány milliót öltek meg?! És abból mennyi volt a gyerek, öreg, beteg, kik bizonyára nagy segítségére voltak az angol hadseregnek :))
augusztus 1st, 2007 at 08:42
Felháborító,hogy az INDEX-en még ma is ott van ez a szenyanyag.
Micsoda őrült nézet ez,hogy számokra hivatkoznak.Egyetlen egy ember halála is borzasztó.
Előre kitervelt népírtásról volt szó.Ezt nem lehet soha az életben elfelejteni.
Nem történhet meg többé! Az emberiség szégyene.
augusztus 1st, 2007 at 14:52
Kedves Sofár! Köszönöm a felvetésed. Készséggel belátom, ha nincs igazam, ám szerény véleményem szerint, ebben a szituációban mindkettőnknek igaza van. 🙂 Te tényállításról irsz, én az általad idezett mondatomban -nem véletlenül- tényről.
Definitíve:
–> A tényállítás, tényekre vonatkozó állítás. A tényállítás minden objektivitásra való törekvés mellett is szükségszerűen szubjektív, hisz egyéni közlés formájában realizálódik. (Megjegyzem, h egy tényállítás akkor tekinthető pontosnak, ha a közlést fogadó személyben kialakuló képzet a lehető legteljesebb mértékben megfelel a történeti tényállásnak.)
–> A tény, a valóság egy mozzanata, ami van, megtörtént, amit megtettek. A tény fogalmi jellemzői: 1. létezőség (csak az lehet tény, ami van) 2. objektivitás (a tények, értekítélettől függetlenek) 3. tudományos módszerekkel vizsgálhatók, 4. a tényekre vonatkozó állítások (tényállítások) elhelyezhetők az igaz-hamis skálán.
Én legalábbis így tudom. 🙂
A definitív meghatározásból következik, h tényállítással lehet vitatkozni, tényekkel nem.
Nos ebben a megközelítésben, természetesen teljesen igazad van: bármely tényállítást meg lehet cáfolni. Ehhez azonban őszinte és komoly vitaszándék, érvek és ellenérvek ütköztetése, vagyis érdemi vita szükséges. Az adott szituációban slim provokatív szándéka nyilvánvaló, mely számomra is teljességgel elfogadhatatlan, ezért is reflektáltam -tényeket felsorakoztatva- ominózus hozzászólására.
A Holocaustra mi érintettek, fokozottan érzékenyítettek vagyunk, ennek okán igyekszünk igazunkat/igazságunkat mindenáron megvédeni.
A Holocaust vonatkozásában, ismerve a szomrú és fájdalmas tényeket, az adott kontextusban, az általad kiidézett mondatomat had fogadjam el továbbra is saját igazságomként, mely szerint: „A Holocausttal kapcsolatban bármely tényt kétségbevonni több, mint elfogadhatatlan hiba…!”
Őszintén remélem, h nem keletkeztettem ellenérzéseket annak okán, h „okoskodtam”. 🙂 Én már csak egy ilyen örök igazságkereső ember vagyok, és asszem már az is maradok. 🙂
Shalom! 🙂
P.s.: Sajnos elég szomorú tény, h az alapprobléma továbbra is adott, és minden jószándékú erőfeszítés ellenére, az Index-en továbbra is ott éktelenkedik az a szenny, mely közös párbeszédünk kiindulópontja. 🙁
augusztus 1st, 2007 at 15:36
Kedves Vaddi, én is pont a tények, tényállítások és szubjektumok összefüggéseiről irtam először egy bonyolultat, aminek lényege hajszálra azonos volt a Te logikus gondolatmeneteddel, aztán inkább egyszerüsitettem a dolgon. De végülis neked sikerült brilliánsan levezetni, ezért ebben teljesen egyetértünk. 🙂
A mi kis provokátorunk által felvetett 6 milliós szám mindazonáltal a te preciz definíciód szerint sem objektív tény, hanem tényállítás, és mint ilyen, vitatható. Más kérdés, hogy nem itt… 🙂
A kifogásolt film azonban nem tudományos vitaanyag, hanem sanda prekoncepció alapján, náci politikai célokból készített, tendenciózusan hamisított holokauszttagadó propagandafilm. Tudományosnak álcázott kivitele miatt veszedelmesen alkalmas a tájékozatlan közönség megtévesztésére. Szerencsére elég uncsi, de még így is képes lehet egyes (főként) fiatalokban súlyos tudatmódosítást okozni.
Az ilyesmit ezért kultúrhelyeken a pedofíliával azonos bánásmódban illik részesíteni.
augusztus 1st, 2007 at 16:17
Az alábbi címekre írtam levelet a videókkal [email protected],[email protected],[email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] (Index munkatárs),[email protected] (Uj Péter), [email protected]
Érdemi válaszra csak [email protected] méltatott, aki korrekt módon tájékoztatott:
„A jelenlegi jogi szabályozás a gyűlöletre uszítást büntetni rendeli. A Shoa tagadása valóban nem bűncselekmény, az a véleménynyilvánítás körében megendedett. Természetesen elképzelhető olyan holokauszt-tagadás, ami más bűncselekményt megvalósít.
Ha már eldöntötte, hogy állásfoglalást vagy ad hoc bizottsági eljárást kezdeményez, kérem jelezze.”
Vele abban maradtunk, hogy ha az INDEX nem reagál, akkor a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületénél (ahol az Index alapító tag) ad hoc bizottsági eljárást indítok az Index ellen.
augusztus 1st, 2007 at 16:28
Még annyit szeretnék ehhez hozzátenni, hogy provákátorunk elérte a célját, mert nem a fő kérdésről beszélünk, hogy mit tehetnénk ennek a mocsoknak az INDEX-ről való eltüntetésért, hanem a számokról meg a shoáról.
augusztus 1st, 2007 at 17:11
Azt is elérte, hogy őt magát eltüntettem… 😉
Viszont ha vki véletlenül irna 1 nyilt levelet az Indexnek, aláirásgyűjtésnek lenne hely itt a Sófáron…
augusztus 1st, 2007 at 20:52
hát erről beszélek, kedves sófár, vágjunk bele!
augusztus 1st, 2007 at 21:14
nekem most nincs ihletem, csak annyit tudok javasolni, hogy kultúrált hangvételű, érvelő, morális belátásra késztető, etikára apelláló levél legyen, ugyanis az eddigi jogalkalmazói tapasztalatok után szerintem nemigen lehet törvényi alapon követelni az anyag eltávolítását.
augusztus 2nd, 2007 at 07:25
Gadó János szerkesztő úr az ominózus videókat közzéteszi az „antiszemitizmus.hu” portálon.
augusztus 2nd, 2007 at 09:16
Tegnap az alábbi levelet küldtem az Indexnek, az impresszumban található valamennyi email címre. Most jött meg a válasz, hogy a kifogásolt videokat eltávolították az Index videorol – megnéztem, tényleg eltávolították.
Magyarán: igenis el lehet érni egy kellőképpen udvarias és határozott levéllel, hogy az ilyen tartalmakat eltávolítsák.
Tisztelt Index Video!
Felháborítónak tartom, hogy az egyik leglátogatottab magyar portálon hetek óta fenn van egy „Kamukauszt” alatt futó video sorozat, amely szöges ellentétben áll a saját szabályzatukkal, mely szerint „Ne tölts fel jogtalan, veszélyes, fenyegető, szörnyülködtető, vulgáris, obszcén, rágalmazó, mások személyiségi jogait sértő, gyűlöletkeltő, vagy fajilag, etnikailag illetve más módon kifogásolható anyagot.”
Ezek az anyagok maximálisan kimerítik az Önök által megfogalmazott szabályzat idézett passzusát, mivel erőteljesen kegyeletsértők (a holokausztban megölt áldozatok emlékét séti) és ezáltal a magyar Btk. kegyeletsérétsre vonatkozó paragrafusába ütköznek. De sértőek a holokauszt-túlélőkre is nézve.
Kérem Önöket, hogy ezeket a videókat távolítsák el a saját jó hírük érdekében. A Youtube-ról már rég letiltiották ezeket a videókat.
Tisztelettel,
(név, email cím
+ megadtam a kifogásolt viedók linkjeit, hogy ne kelljen keresgélniük)
augusztus 2nd, 2007 at 10:20
Kedves Macskosz, köszönjük a hatékony közreműködést 🙂
augusztus 2nd, 2007 at 10:31
The pleasure was mine. 🙂
augusztus 2nd, 2007 at 13:01
Hogy kinek a levelére vették le, az nem érdekes, a lényeg az, hogy eltűnt. De kapaszkodjatok meg. barátunk nem nyugszik. Újabb gyönyörű termése: http://www.indavideo.hu/video/Vergyilkossagok, általa bőven kommentálva.
Úgy látszik reggeltől estig írogathatunk az indexnek
augusztus 2nd, 2007 at 15:09
Ez a vérvádas film egy kicsit más tészta, lásd:
http://hvg.hu/velemeny/20070215_vervad.aspx
augusztus 3rd, 2007 at 20:59
kedves sófár!
keress meg az email címemen, ahol megbeszélhetjük a vélemény eltérésünket!
üdv spinner
augusztus 18th, 2007 at 12:20
Azért az éber szerkesztőknek nem sikerült a szorgos feltöltőt teljesen leállitaniuk, három rész még mindig szabadon megtekinthető, sokszázan meg is nézték már :
http://www.indavideo.hu/tag/holokamu
november 2nd, 2007 at 23:13
Mocskos zsidóbérenc gecik
még jó hogy a holokamuról tesznek fel videókat
amerikában vannak gázkamrák ellentétben az auschwitzi mesékkel
a zsidó férgek pedig a holokausztból élnek és évek óta lehúzzák pénzel Németországot