Forrás: Híradó

Az évek óta megrendezésre kerülő és nagy népszerűségnek örvendő nemzetközi újságírói tanulmányutat a Zrt. az idei évben is megismétli, 8 ország 18 újságírójának és riporterének részvételével

Kattintson ide a videó megtekintéséhez!

Tanulmányút szervezésével, koncertsorozatokkal, plakátokkal, szórólapokkal, médiamegjelenésekkel hívja fel idén a figyelmet Közép-Európa egyik legnagyobb kulturális rendezvényére, a Sziget fesztiválra a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.), amely a rendelkezésre álló összes marketingeszközét felhasználja annak érdekében, hogy minél többeket csábítson a rendezvényre.

Az évek óta megrendezésre kerülő és nagy népszerűségnek örvendő nemzetközi újságírói tanulmányutat a Zrt. az idei évben is megismétli, 8 ország 18 újságírójának és riporterének részvételével. Olyan neves médiumok képviselői érkeznek augusztus 7-11. között Magyarországra, mint az osztrák Visa Magazin, az ukrán MTV Music Television, a cseh Magazín Travel Digest, a dán Jyllands Posten, a német Presse Agentur, a Radio X Frankfurt vagy az izraeli Yedioth Ahronot lap. A hagyományos tanulmányút mellett a fesztiválra érkezik többek között a francia MTV Music Television forgatócsoportja, a Le Monde újságírója, a spanyol Telecinco TV forgatócsoportja és az ukrán Mir Turizma magazin munkatársa is – adta hírül pénteken az MT Zrt. közleménye.

A Magyarország szempontjából fontos küldőpiacokon a Zrt. erőteljes marketingkommunikációval járul hozzá az esemény sikeréhez. A fesztivál németországi népszerűsítése érdekében a rendszeresnek mondható Sziget-tanulmányút mellett 10 német és osztrák újságíró külön tanulmányút keretében érkezik Magyarországra augusztus 10-12. között.

A Zrt. emellett számos németországi rendezvényen szórólapok segítségével is tájékoztatta a nagyközönséget az augusztusi programról. Ausztriában a Szigetet népszerűsítő cikkek jelentek meg, internetes hirdetések kerültek elhelyezésre a külképviselet és több osztrák partner honlapján.

Nagy sikert aratott az a június 14-én tartott koncert is, amelyet magyar zenekarok és DJ-k fellépésével rendeztek a Sziget Fesztivál népszerűsítése érdekében Hollandiában. A rendezvénnyel egy időben, a Magyar Turizmus Zrt. együttműködésével kiadták a Hungarian Hot Summer programfüzetet, amely a Sziget Fesztivál mellett további nyári ifjúsági fesztiválok programjait is népszerűsíti.

Franciaországban a Zrt. tájékoztató-programfüzet terjesztésével, szórólapokkal, a nyomtatott és elektronikus médiában megjelenő hirdetésekkel, nyereményjátékkal hívta fel a figyelmet a multikulturális eseményre. A párizsi metróban július első két hetében 200 darab 100×150 centiméteres plakátot is kihelyeztek, amelyen szintén a fesztivál kapta a főszerepet.

A Sziget Szervezőirodával együttműködésben Ukrajnában és Olaszországban is koncertsorozattal népszerűsítette a zenei fesztivált a Zrt. Sziget Pre Party in Ukraine néven három, a Szigeten is fellépő zenekar adott koncertet május-június folyamán Ukajnában.

Olaszországban az egész országot behálózó koncertsorozat keretében csábították az olasz fiatalokat a Hajógyári-szigetre. Az olaszországi Sziget Sound Festival rendezvénysorozat állomáshelyei között szerepelt a tíz legjelentősebb olasz nagyváros.

(MTI-Panoráma)

Comments are closed.