Izrael – kampány a háborús imázs ellen
Kreatív, XIV. évfolyam, 6 szám
Globális pr- és reklámkampánnyal növelné a turisták számát a zsidó állam. Izrael globális pr- és reklámkampányt indít annak érdekében, „hogy ellensúlyozza a nyugati médiumokban kialakult torz országképet – írta a PR Week. Gideon Meir, az izraeli Külügyminisztérium társadalmi kapcsolatokért felelős egyik vezetője a lapot arról tájékoztatta, hogy a kampány célja „a főcímeken túli Izrael” bemutatása. Meir szerint fontos volna hangsúlyozni az ország technológiai és orvostudományi eredményeit, pezsgő üzleti légkörét és sokszínű kultúráját.
A zsidó állam Külügyminisztériuma nemzetközi tendert írt ki egy – várhatóan az Egyesült Államokban és Európában futó – pr-kampány
levezénylésére, míg a turizmusért felelős minisztérium brit ügynökségek bevonásával már a reklámkampányra kiírt tender rövidlistájának összeállításán dolgozik.
Izrael 2005-ben 1,8 millió turista érkezésére számít, ami – ha megvalósul – az öt évvel ezelőtt megkezdődött Intifada óta a legmagasabb látogatói szám lenne.
(Forrás: Pr Week)