Nemzetközi vallási híradó 2004., július 13., 21.05
2004. július 14., szerda 17:04
„Madonna divatba hozta a zsidóságot”- mondja Sara Swimmer, a pop-kabbala árúcikkeinek egyik forgalmazója. Ez egy nagy bussines, szagos gyertyáktól kezdve (20 dollár), karkötőig, és trikók, nadrágok, amelyekre rá van pingálva, hogy „Mózes az én emberem”.
„Madonna divatba hozta a zsidóságot”- mondja Brooklyban Sara Swimmer, a pop-kabbala árúcikkeinek egyik forgalmazója. Ez egy nagy bussines, szagos gyertyáktól kezdve (20 dollár), karkötőig, és trikók, nadrágok, amelyekre rá van pingálva, hogy „Mózes az én emberem, stb.”
Mindennek ellenére Madonna nem vállal rizikót. Nemrég lemondta tervezett izraeli turnéját, mert „Izraelben a helyzet veszélyes és nem lehet nagy szabadtéri fellépéseket rendezni…”
Rapcsányi LászlóKapcsolódó linkek:
"A zsidóság propagálásához nincs szükségünk Madonnára”